Monday, July 4, 2011

CONTEST SAYA SAYANG FAMILY SAYA







family saya sikit aje. sebab saya anak tunggal. hehe 3 anak beranak je la kami tinggal dalam satu rumah. susah kalau keluar bertiga, sapa nak amik gambar? terpaksa la amik sendiri. ahaks

saya sayang abah saya sebab dia tegas tetapi manjakan saya. contoh : dia sayangkan saya, cuma dia tak menurut segala kehendak saya. yang penting2 aje dia akan turut kalau berkaitan dengan pendidikan. saya sayang abah saya sebab dia banyak bimbing saya, jaga saya, bantu dari segi kewangan, dia sediakan rumah untuk kami, dia sediakan makanan yang cukup dan dia bagi pendidikan yang bagus untuk saya :)

saya sayang mama saya sebab mama la tempat saya mengadu masalah saya, mama pendengar setia, mama penasihat saya, mama jugak la yang banyak ajar saya erti kehidupan. segala apa yang berlaku saya akan mintak pendapat mama dulu. hehe sayang mama sangat2 ;D



tiap2 tahun time raya kami tak penah beli baju sedondon, sebab selalu beli last minute. tapi raya tahun 2009 yang paling ketara bezanya. ahaks.

saya sayang family saya sangat2 ;D

dalam banyak2 produk. saya paling suka yang ni. terliur!!


homemade chocolate.

korang, meh tengok banyak lagi produk kat SINI

tarikh tutup: 22/7/2011

nak tag

faiq roslan
noor liana
cik suzlin

jom ler join!!



1 comment:

Cik Purple said...

wow..nampak sedap coklat itu..hihihi.. TOLONG KOMEN ENTRI INI YA..:)