Thursday, July 7, 2011

Contest : Aku Mahu Jadi Ratu

salam..

ditag oleh azatie sayang

jom join!

kalau tau dari blog saya, letakkan NOOR FATIN sebagai referral ya :)

OK, kali ini ada 2 cabaran pilihan anda. Anda dibenarkan untuk menyertai kedua-dua cabaran tersebut. Syarat-syarat untuk anda layak ke cabaran tersebut ialah dengan

1) LIKE FACEBOOK FAN PAGE THE LOOKS

2) COPY IMAGE INI (DI SIDEBAR BLOG INI ) & LETAKKAN DI SIDEBAR BLOG ANDA

CABARAN PERTAMA – Top Referral

1) Anda hanya perlu menjemput rakan-rakan anda untuk LIKE FAN PAGE THE LOOKS

2) Rakan-rakan anda pula perlu meninggalkan jejak di ruangan komen blog ini.

Contoh :

Blog : abcd

Referral : abc@serviceprovideranda.com

FB ID


CABARAN KEDUA- Reka Tag Line

1) Anda hanya perlu menjemput rakan-rakan anda untuk LIKE FAN PAGE THE LOOKS

2) Reka apa2 sahaja tagline yang ada berkaitan dengan Mary kay atau apa2 perkara berkaitan dengan kecantikan. Pastikan tag line tersebut original

Blog : abcd

tag Line

FB ID

mudahkann…tak pening kan..sapa yang pening tu meh saya urutkan :) Jadi apa hadiahnyakan…sebelum itu, setiap org hanya layak memenangi 1 hadiah sahaja yer.

HADIAH UNTUK Top Referral

Gambar Hiasan sahaja….:)

Hmm..agak2 barapa RM semua barang2 ni…teka..teka..siapa tepat saya bagi hadiah ….tekaa la…Ia merupakan set asas makeup yang perlu ada dalam beg cik adik manis & puan2 sekalian..Ha….untuk anda yang bakal bertunang ataupun Nikah…inilah masanyaa…Grab It All..cewahhh…..

HADIAH UNTUK Reka Tag Line

Gambar Hiasan Sahaja =)

Okeh..okeh….not bad kan untuk hadiah Top Referral. Wow…bagi saya sudah ada set ini pun sudah cukup bagus ok. Sudah boleh pergi Happening Dinner dengan Jelita….yang ni pun cube la teka…sapa tepat juga saya bagi hadiah…hehehe

tagline dari saya :

AURA MARY KAY, ISTERI TERTAMBAT, SUAMI TERPIKAT

tarikh tutup: 5/8/2011




No comments: