Saturday, May 7, 2011

My Cute Little Diary 1st Anniversary Giveaway

salam..

jom join GA ni!


banner GA dari cute mum..

salam.. hai cute mum. meh kenal dengan saya.. hehe


nama saya noor fatin othman. saya seorang perempuan dan anak tunggal. berasal dari kedah dan sekarang menetap di terengganu kerana mengikut family. menamatkan pengajian dalam bidang mechanical design and development di unikl msi kulim kedah. diploma saja. sekarang ni masih menganggur dan sedang berusaha mencari kerja :)


1st time saya masuk contest rasanya pertengahan tahun 2010. saya ingat lagi, saya masuk contest gambar terbest oleh asada. hehe lepas tu saya masuk2 contest lagi. tapi sementara je. sebab bulan 7 2010 laptop rosak. hampir 2 bulan jugak la. hehehe..

lama jugak saya tinggalkan dunia contest/GA ni. lepas tu bulan 2 tahun 2011, saya buat satu blog baru khas utk join contest/GA. sebelum buat blog tu, saya join jugak la contest cuma tak banyak la. sebab guna blog personal. agak terganggu la rasa. dengan adanya blog contest, saya lagi mudah join contest banyak2. hehehe

saya rasa dalam bulan 2 tu jugak la saya start ikut blog cute mum. siap hafal link blog ye :P selain cute mum, saya selalu ikut blog shaizhar, nana mrul dan nana kimie. hehe kesemua link2 tu dah ada dalam fikiran saya. hehehe saya akan jadikan blog diorang dan cutemum sebagai rujukan utk mengetahui contest/GA baru.

selepas hampir 3 bulan saya buat blog baru ni, hasil yang saya dapat banyakkk. alhamdulillah. murah rezeki. hehehe saya seronok tengok cute mum dan yang lain, tak penah putus asa untuk join contest. hehe pantas pulak tu. kagum sangat. seronok tengok bila sama2 menang ke atau tengok orang lain menang :)

geng cgl la yang banyak buat saya lagi bertambah semangat nak join contest. tambah2 kalau menang dan hadiah yang diberikan hebat2. lagi la suka! heheh

tahniah cute mum sebab menang banyak dah hadiah. murah rezeki cutemum :)

tarikh tutup: 23/5/2011

klik SINI untuk join!

1 comment:

Cute MuM said...

mekasih sudi join..
semoga ikatan tue akan diikat dengan ikatan yang sah yer..
pastue berbahagia hendaknya..
kita turuskan usaha join CGL yer..
:)