Sunday, May 8, 2011

KERANA DIRIMU BEGITU BERHARGA CONTEST

salam

jom join contest ni!


banner contest

jawab soalan2 berikut :

apakah makna kecantikan bagi anda??

bagi saya kecantikan yang benar2 semulajadi adalah wajah yang tanpa makeup dan natural beauty. kalau orang tengok dari jauh, dia memang cantik walau tanpa secalit makeup. selain tu dia seorang yang berbudi bahasa, sopan santun dan tidak mengada-ngada. sifatnya yang mulia dan sopan serta dengan wajahnya yang semulajadi cantik menjadi dia betol2 cantik di mata semua orang. :)

untuk pengetahuan penganjur contest, saya tak de alat makeup khusus utk saya dan dalam kuantiti yang banyak. heheeh saya cuma ada lipstik dengan bedak je. itu saja :)

gambar ni tanpa makeup :)


gambar ni makeup sikit. letak bedak, lipstik dan blusher :P

tunggu keje nanti baru saya nak belajar makeup :P


tempat yang paling mempersonakan..

PANTAI!! pantai di terengganu laa~~


kitorang jarang travel jauh2 sebab abah keje. keje macam abah ni xde cuti sangat2 :P. so kitorang selalu lepak kat pantai je la.


sungguh pantai buat saya tenang.. saya suka lepak kat pantai teluk maknik terengganu. rasa hilang serabut, rasa lupa sekejap masalah. betol2 buat saya tenang :)


barangan berjenama yang anda ingin miliki :

handbag guess. hehe best ohh. tengok orang lain pakai! selain tu nak perfume hugo bos :P

i want to win dior travel makeup set..

sebab tak penah lagi ada set makeup sendiri :P. kalau menang alhamdulillah, senang saya nak belajar makeup nanti. :)

tarikh tutup: 15/6/2011

tag
shaizhar

klik SINI untuk join!


No comments: