Monday, May 16, 2011

GIVEAWAY SAYA SUKA KUIH!

salam..

jom join GA ni!


banner GA



saya paling suka kuih tepung pelita! paling feveret dan susah nak jumpa kecuali di bazar ramadhan je. hehe selalunya kalau pasar2 biasa jarang ada kuih tepung pelita ni.. kalau bulan puasa, kalau sempat pegi bazar, tak penah lupa nak beli kuihtepung pelita ni. kalau bukan saya beli, abah mesti akan beli. hehehe kuih ni kiranya mesti ada untuk buka puasa. sedap sangat. satu family suka!!

tapi saya keliru la kuih tepung pelita dengan kuih tako..

masa dok asrama dulu, kat kafe ada jual kuih tako. saya ingatkan kuih tepung pelita. hari2 saya beli dan hari2 tu la saya cakap kat mama saya, kuih ni kenapa tak manis ek? kuih tepung pelita selalu maniss. sedapp. yang ni kurang laaaaaaaaa. heheh..

lepas tu tergerak hati nak tanya penjual tu, dan tanya la. ni kuih apa??

KUIH TAKO, DIK



waa. kiranya yang selama ni saya makan kuih tako la! wuwuw. rupanya tersalah! haha patut la xmanis macam abah selalu beli kat bazar..wuuu..

apa2 pun saya suka sangat kuih tepung pelita! nyum3!


tarikh tutup: 13/6/2011

klik SINI untuk join!

No comments: