Wednesday, April 20, 2011

GA 11 Siri 10/11

salam..

siri yang ke 11 pulak. hoyeh! ayuh kita lihat tugasannya!



banner contest



tag:

nana kimie
nabila medan
cute mum

segmen harian siri 10/11

tugasan 1 : cari & menang
tajaan


(a)


AZATIE, SAYA DAH JUMPA!!! SAYA JUMPA JAWAPANNYA DI ENTRY INI.


JAWAPANNYA :

NAMA : TAM

JANTINA : BETINA

TABIAT KUCING : SUKA MENGGESEL2KAN MUKANYA KE KAKI KITA DAN YANG PALING BEST TAM SUKA MAKAN DURIAN!



(b)


AZATIE, SAYA DAH JUMPA!!! JUMPA JAWAPANNYA DI ENTRY INI.

JAWAPAN :

NAMA PENUH : MOHD NAUFAL BIN ISMANIZAM

TARIKH LAHIR : 11/2/2006

(c)

cari entry ini dan nyatakan ianya adalah kemenangan keberapa kepada azatie.


AZATIE, SAYA DAH JUMPA!! JUMPA JAWAPANNYA DI ENTRY INI!

JAWAPAN : KEMENANGAN KE 24 PADA TAHUN 2011
HADIAH : PYJAMAS



TUGASAN 2

KOMEN & MENANG

sila komen secara ikhlas dan jujur tentang blog

beri pandangan/pendapat & cadangan untuk menambah baik blog beliau
cth : dari segi design/header/warna dll

(kalau cerita pasal fakta berapa kemenangan & hadiah yang dipenah dimenangi oleh azatiesayang-contest akan mendapat markah bonus)





assalamualaikum azatie..

saya ada beberapa pandangan/pendapat & cadangan untuk menambah baik blog beliau.

pandangan/pendapat tentang blog azatie..

bagi saya, blog azatie simple dan agak menarik. background yang berwarna hijau menyejukkan sapa yang memandang. rasanya blog azatie tak de header kan? cuma tulisan nama je link blog azatie. selain tu, banner contest/GA yang azatie masukkan dalam blog azatie tersusun dengan kemas dan tidak mengganggu entry blog yang lain.


cadangan untuk menambah baik blog azatie.

saya cadangkan azatie membuat satu header untuk blog azatie ni. tak kisah la tema apa header tu asalkan matching dengan background blog azatie supaya nampak lebih menarik. selain tu, azatie boleh edit jumlah entry yang dipublish dalam satu muka surat. paham x? contoh kalau kita bukak blog azatie, akan ada 7 entry di depannya. kalau nak tengok entry ke 8, kena tekan older post. apa yang saya belajar sebelum ni, kalau azatie letak entry di depan sebanyak 3 atau 4, blog azatie akan kelihatan lebih ringan dan lebih simple. ia jugak akan mengurangkan keberatan blog azatie. saya rasa kedudukan kotak follower dan bloglist kemas dan tidak ada yang perlu diperbetulkan. itu saja cadangan saya :)


oh ya, pada bulan ini iaitu bulan april, azatie telah memenangi 4 hadiah contest/GA.

antaranya dari :

GKSB -hadiah saguhati - kemenangan ke 21 tahun 2011
MAMA QIS -hadiah saguhati kemenangan ke 22 tahun 2011
DMANJA- barangan penjagaan wanita dari UNA KOMESTIK- rm80. -kemenangan ke 23 tahun 2011
KASEHKU HIDUPKU - pyjamas - kemenangan ke 24 tahun 2011.


tarikh tutup siri ke10 adalah pada malam ini! cepat2 join!!

klik SINI aje

No comments: