Monday, April 25, 2011

aku dan baju kurung by maya dhira

salam


jom join contest ni!


banner contest

pertaruhkan gambar

gambar ni banyak kenangan. hehe aku dan kawan2 aku, buat satu persembahan bagi menjayakan even BI kat tempat belajar aku. persembahan yang kitorang lakukan adalah, nyanyian dan tarian dimana kawan aku menyanyi dan kawan3 yang lain menari. aku kena bab menari tuu. hehe kena pakai baju kurung dan kain batik! aku memang tak pandai pakai kain batik dan terpaksa pakai tali pinggang takot kain terlondeh masa menari. haha lepas tu yang bestnya persembahan kitorang menang dapat num 3! haha..

aku yang bertudung pink :)

gambar ni diambil sebelum persembahan bermula :)

tag

fatyhah
noor liana

tarikh tutup: 14/5/2011

klik SINI untuk join!

1 comment:

Maya Dhira said...

tq join...gd luck =)