Monday, February 21, 2011

ZUNETA CARD CRAFT 2ND GIVEAWAY

salam

GA dari zuneta. 2nd GA!!

banner GA beliau


sebelum tu, kita jalan2 dulu ke blog beliau nak? aku tadi dok godek2 blog dia, baca entry yang lepas2, hehe saja2, free ja dari tadi. macam2 aku jumpa dan aku sangat tertarik dengan hasil kerja beliau. aku sangat respek dengan orang yang ada kelebihan macam ni. tangan seni dan kreatif. aku bukanlah kreatif sangat. haha tambah2 yang menggunakan tangan. komputer aku boleh la sikit2. hehe


pertama sekali bila datang blog ni, mesti kita tengok banner kan? heheh zuneta card craft ni menyediakan handmade greeting card untuk memenuhi citarasa anda @ imaginasi anda. kad untuk pelbagai tema, warna, majlis. anda juga boleh tentukan warna, aksesori dan tema yang anda hajati. beliau akan buat yang terbaikk!

tengok hasil kerja beliau pulak, sungguh menarik hati!

kad ni ditempah oleh pelanggan yang bernama ummu. tema kasih sayang. cantik kan? hehe

kad ni pulak ditempah oleh amoi. tema: friendship. bagus ni, hadiahkan untuk BFF yang tersayang :)

yang ni pulak bertemakan hijau dan family! pemenang GA yang lepas dapat hadiah ni la. ikut citarasa dia :)

ni pulak penanda buku!! tema bunga. cantik sungguh bunga tu. hehe nak je bunga apa, semua ada, :P

penanda buku lagi. tema sakura. hehe


dan lain2 hasil kerja beliau anda boleh tengok sendiri kat blog beliau ya!


cara-cara nak buat tempahan! ada macam2 tema yang boleh anda tentukan! apa2 saja!

dan label hasil kerja beliau!


amacam? berkenan tak? boleh order!!



aku sempat promote blog ni kat twitter dan facebook aku... hehehe rajin kan? :)

meh follow2~
ni facebook pulakk

nak tag pulak:

ana mardia
cucu cik embun

korang join k!! ^__^

sambil shopping sambil menang. Insyallah. ada rezeki, sesiapa pun boleh menang!

tarikh tutup:

19/3/2011

eh3. jappp

jangan lupa singgah blog penaja untuk GA ni taauuuu


apa lagi, shopping shopping shopping. hik hik

pantun untuk zuneta:

keluar rumah pergi berjalan
payung dibawa sebagai peneman
kad zuneta menarik perhatian
kalau ada rezeki, nak borong sakan :P


klik SINI untuk join GA zuneta ni!

1 comment:

zuneta said...

ok done...anda layak tuk kategori A..

nama anda di listkan sbyk 4kali...

1st entry & sidebar
2nd tag kekawan
3rd post kat FB/tweet
4th add kat bloglist..

wah..anda dpt semua peluang...mekasih join...hadiah dah diupdate...sila jenguk ye..