Saturday, February 5, 2011

CONTEST GURAUAN TERLAMPAU BY HANYS

salam

hye hanys! sori lambat sangat join contest ni. sebab betol2 xde idea. hehe bila tengok orang lain buat, baru saya dapat idea. wink wink.

contest dari hanys




gurauan terlampau yang aku pernah buat:

fiza. nama rumate aku yang sejati dan yang paling cantik. cantik sangat2. tapi kurus la pulak. alahai. berat dia tak penah lebih dari 40kg. hehe aku dok satu bilik dengan dia, tapi kalau bab makan, dia makan sikit, aku yang abiskan. macam mana la aku tak besar? haha!

satu hari kitorang ada jamuan perpisahan untuk kelas kitorang. memang happening sangat2 la kan kelas tu. haha! sambil lawak2, kawan aku pegi dukung dia! kan kurus sangat. haha terangkat beb! aku pun try la kan. kot2 boleh. rupanya boleh. ada la dalam 10 saat aku dukung dia. terus aku letak. nama je kurus tapi tinggi. berat tulang. sakit pinggang aku! hahaha

dia menjerit2 masa tu. malu jugak la sebab ramai ada kat depan. sebenarnya masa aku nak angkat dia tu, dia betol2 tak tau. haha! kejutan la ni! aku sergah je dari belakang, dan terus angkat! macam zaquan angkat ayu raudhah! haha!!

kenangan tu sempat kawan aku abadikan. hahaha sempat dia snap. sori kabur sikit sebab masa ni dok gelak2. gambar jadi blur. lagipun satu gambar je sempat amik. ahha sekejap sangat kan angkat.

gambar aku dan fiza

melampau dia kata kat aku. lalalala~ keh3. tapi tak apa, memang gelak guling2 la masa ni. wakakaa!! kejadian ni disaksikan beberapa orang kawan! hik hik

sekarang kitorang dah terpisah. dia dah keje, aku dah abis belajar. so aku rindu sangat2 kat dia. wuu. rindu pulak kenangan susah senang bersama..

jom join contest ni!!

tarikh tutup: akan diberitahu kelak!

klik SINI untuk joinnnn

hadiah yang menarik menanti anda!

1 comment:

Hanys Najib said...

hahaha~boleh jadi badang wanita lah ni..agak2 boleh angkat hanys tak?berat 50++ je,(bajet ringan)hihi~

btw, tQ sbb join dear..*wink2*